نسرین دهقان مرد / دسته‌بندی نشده / بهترین مشاور تغذیه و رژیم درمانی در غرب تهران
مدت زمان مطالعه ۵ دقیقه

بهترین مشاور تغذیه و رژیم درمانی در غرب تهران

بهترین مشاور تغذیه و رژیم درمانی در غرب تهران

این روزها از مهم ترین اقداماتی که بسیاری از افراد انجام می دهند این است که برای رفتار غذایی و تغذیه نیز و رژیم درمانی خود به بهترین کارشناس تغذیه و رژیم درمانی مراجعه می کنند.

افراد برای اینکه مشاوره های تغذیه و رژیم درمانی داشته باشند مهم ترین دغدغه شان این است که حتما این مشاوره ها و برنامه های درمانی و رژیمی از سوی بهترین کارشناسان این حوزه انجام شود. درنتیجه پرتکرار ترین سوالی که از آنان می شنویم این است که بهترین کارشناس تغذیه و رژیم درمانی کیست؟.

مهم ترین بخش هایی که در ادامه خواهید خواند از این قرار است:

  • مهم ترین ویژگی های بهترین مشاور تغذیه و رژیم درمانی در غرب تهران
  • اقداماتی که بهترین مشاور تغذیه و رژیم درمانی در غرب تهران انجام می دهد
نسرین دهقان مرد کارشناس تغذیه و رژیم درمانی در غرب تهران

نسرین دهقان مرد کارشناس تغذیه و رژیم درمانی در غرب تهران

ویژگی های بهترین مشاور تغذیه و رژیم درمانی در غرب تهران

  • دانش تخصصی در زمینه تغذیه و انواع رژیم های درمانی

واقعیت این است که تمامی کسانی که در حوزه مشاوره تغذیه و ارائه رژیم درمانی فعالیت می کنند باید دانش و آگاهی زیادی در این زمینه داشته باشند. به علاوه اینکه بتوانند با به روز ترین اطلاعاتی که در حوزه سلامتی و رفتارهای غذایی تولید می شود خود را به روز نگه دارند. در واقع افرادی که برای انجام رژیم های درمانی اقدام می کنند توقع دارند که برنامه درمانی برای آنها با توجه به شرایط جسمانی خودشان نوشته شود. و این دقیقا کاری است که بهترین کارشناسان تغذیه و رژیم درمانی انجام می دهند و برنامه غذایی هرکسی را با لحاظ کردن شرایط خودش می نویسند.

  • سابقه کاری و تجربه در زمینه کارشناسی تغذیه و رژیم درمانی

بسیاری از پزشکانی که به عنوان کارشناس تغذیه و رژیم درمانی فعالیت می کنند در طول سال هایی که در این حوزه فعالیت کردند توانستند تجربه زیادی را برای خود فراهم کنند. به همین جهت با تکیه بر این تجربه می دانند که برای یک فرد خاص دقیقا چه برنامه ای را بنویسند. از این رو مهم ترین معیاری که در هنگام انتخاب بهترین کارشناس تغذیه و رژیم درمانی باید در نظر بگیریم تجربه و مهارتی است که در این حوزه کسب کرده است.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به دکتر دهقان مرد متخصص تغذیه و لاغری مراجعه و با پزشک مشورت نمایید. برای دریافت وقت مشاوره می توانید با شماره 02140440717 تماس حاصل نمایید. همچنین می توانید از صفحه اینستاگرام دکتر دهقان مرد دیدن کنید.

مهم ترین اقدامات بهترین مشاور تغذیه و رژیم درمانی در غرب تهران

واقعیت این است که دایره فعالیت هایی که کارشناس تغذیه و رژیم درمانی انجام می دهد بسیار گسترده است و اقدامات مختلفی را شامل می شود.

مهم ترین اقدامات از این قرار است:

  • برنامه ریزی و تنظیم برنامه غذایی و رژیمی برای افراد مختلف به خصوص برای کسانی که به نوعی بیمار هستند. درواقع بیماران می توانند با رعایت نکات غذایی تاحدودی بیماری خود را درمان کنند یا اینکه از پیشروی بیماری هایشان جلوگیری کنند. مثل افرادی ک با بیماری هایی مثل دیابت مواجه هستند یا کسانی که با اختلال های دستگاه گوارشی روبرو می شوند.
  • در بسیاری از موارد اینان با بیماران و مراجعین خود صحبت می کنند و مشاوره هایی در زمینه رفتار غذایی را به طور جزئی و دقیق به بیماران شان ارائه می کنند. بنابر این در این اقدام به نوعی مسائل را اموزش می دهند تا افراد با نگاهی دقیق به مسائل تغذیه ای خود توجه کنند.
  • تمامی مواد غذایی که برای بیماران لازم است و تمامی مواد غذایی که برای مردان و زنان مضر است را به آنان معرفی می کنند و از مصرف انها پرهیز می دهند. در واقع ممنوعیت مواد غذایی و یا لزوم مصرف برخی از ماده های غذایی می تواند از سوی بهترین کارشناسان تغذیه تعیین شود.

به طور کلی مشاوره تغذیه بهترین برنامه غذایی متفاوتی را می تواند برای مراجعه کنندگان خود ارائه می دهد. برای مثال برای افرادی که دچار اضافه وزن هستند، رژیم لاغری و برای زنان بارداری برای سپری کردن دوران بارداری به بهترین شکل، رژیم غذایی دوران بارداری را تجویز می کند. همچنین مشاوره تغذیه می تواند راهکارهای تغذیه مناسب برای بیماران خاص مثل رژیم غذایی افراد مبتلا به سرطان و رژیم غذایی مناسب برای افراد دیابتی و .. را ارائه دهد.

نسرین دهقان مرد مشاور تغذیه

نسرین دهقان مرد مشاور تغذیه

نتیجه گیری

در پایان مهم ترین توصیه ما این است که برای دریافت مشاوره هایی در زمینه تغذیه و رژیم درمانی قطعا  تخصص، مهارت و توانمندی کارشناس تغذیه تاثیر گذار است. از این رو نباید در این زمینه اهمال کاری داشته باشید. بهتر است که در قبال سلامت خود مسئولانه برخورد کنید و از بهترین مشاور تغذیه در تهران مشاوره دریافت کنید.

راه های ارتباطی با نسرین دهقان مرد

شماره مطب: ۴۰۴۴۰۷۱۷ – ۰۹۱۲۰۸۸۹۹۱۴

آدرس مطب: تهران، فلکه دوم صادقیه، آیت الله کاشانی، بلوار اباذر، نبش پیامبر شرقی، ساختمان آریا، طبقه ۴ واحد

پیج اینستاگرام: https://www.instagram.com/dehghan_diet

نظرات و پیشنهادات خود را با ما درمیان بگذارید.

با تشکر مدیریت سایت نسرین دهقان مرد مشاوره تغذیه و رژیم درمانی

 

برچسب ها:
پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

0 دیدگاه
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − پنج =

Call Now Button